منتديات العندليب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات العندليب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شعر ما يخلكش تزعل على حبيبتك الى خانتك ويصبرك ويغيظها وب2.5 وتعالى بص ههههههههههه

zeze
pezra
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
pezra

شعر ما يخلكش تزعل على حبيبتك الى خانتك ويصبرك ويغيظها          وب2.5 وتعالى بص ههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: شعر ما يخلكش تزعل على حبيبتك الى خانتك ويصبرك ويغيظها وب2.5 وتعالى بص ههههههههههه   شعر ما يخلكش تزعل على حبيبتك الى خانتك ويصبرك ويغيظها          وب2.5 وتعالى بص ههههههههههه I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 27 2008, 08:22

حلفتلى طول عمرها هتعيش ويايا وكدبت بعد ما حلفت مش حكايه
عارفها تخون فى واحد مش كفايه دى خانتنى وهتخون مين كمان معايا
دى فاكرة بعد ده كله انا هارجع تانى راجعه وقال عايزانى انسالها الماضى
فاكرانى زى الاول هنسى وعادى فضلت ورا الكدابه ودى النهايه
على قد ما كنت بحبك بس خلاص دلوقتى كرهتك
قلبى نسيكى وشال لعنيكى خلاص من باله ما بقيتش اصدق كدبك ولا هرجع تانى احبك
لالا ده بعينك قلبى خلاص اتغير حاله طول عمرى وانا قلبى حاسس انها مش ليا
عمرى ما حسيت انها فى يوم بتخاف على وانا قلت هتبعد جايز يوم تتغير
واهى رجعت تانى ولسه زى ما هى اياك تانى مرة يا قلبى تفكر فيها
وغلطان لو مرة يا قلبى زعلت عليها دى واحده الكدب صاحبها وعايش فيها
وبعادك خلاص ما بقاش بيقصر فيا
pezra
king of romance
zeze

zeze

شعر ما يخلكش تزعل على حبيبتك الى خانتك ويصبرك ويغيظها          وب2.5 وتعالى بص ههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: رد: شعر ما يخلكش تزعل على حبيبتك الى خانتك ويصبرك ويغيظها وب2.5 وتعالى بص ههههههههههه   شعر ما يخلكش تزعل على حبيبتك الى خانتك ويصبرك ويغيظها          وب2.5 وتعالى بص ههههههههههه I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 27 2008, 14:57

فلة عليك انسى اللى ينساك وبيع اللى خانك وجرحك Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
my heart

my heart

مُساهمةموضوع: رد: شعر ما يخلكش تزعل على حبيبتك الى خانتك ويصبرك ويغيظها وب2.5 وتعالى بص ههههههههههه   شعر ما يخلكش تزعل على حبيبتك الى خانتك ويصبرك ويغيظها          وب2.5 وتعالى بص ههههههههههه I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 03 2008, 18:36

دي اغنيه يا بذره بسي الي يسيبك سيبه ومدورش علي الي ضاع منك لانه ميستهلكش ده لو زي مبتقول عليه
zizo

zizo

مُساهمةموضوع: رد: شعر ما يخلكش تزعل على حبيبتك الى خانتك ويصبرك ويغيظها وب2.5 وتعالى بص ههههههههههه   شعر ما يخلكش تزعل على حبيبتك الى خانتك ويصبرك ويغيظها          وب2.5 وتعالى بص ههههههههههه I_icon_minitimeالخميس يونيو 12 2008, 02:06

يعنى يا بذرة فى شعر ب2.5 انت بتبيع ولا ايه هو الشعر بقى فى ايد اى حد
Mostafa Mahmoud

Mostafa Mahmoud

مُساهمةموضوع: انا محمد عبد الحميد   شعر ما يخلكش تزعل على حبيبتك الى خانتك ويصبرك ويغيظها          وب2.5 وتعالى بص ههههههههههه I_icon_minitimeالخميس يونيو 12 2008, 08:25

انا ملاحظ يا احمد ممدوح انك بتهاجم الكل انا الصراحة مش عارف لية
http://www.elhob-elkber.yoo7.com
mado&toyota

mado&toyota

مُساهمةموضوع: bad   شعر ما يخلكش تزعل على حبيبتك الى خانتك ويصبرك ويغيظها          وب2.5 وتعالى بص ههههههههههه I_icon_minitimeالخميس يونيو 12 2008, 09:05

Omar share what love is declared
http://www.nokia-master.com

شعر ما يخلكش تزعل على حبيبتك الى خانتك ويصبرك ويغيظها وب2.5 وتعالى بص ههههههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-