منتديات العندليب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات العندليب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسئلة فى الحب

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
zeze

zeze

اسئلة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: اسئلة فى الحب   اسئلة فى الحب I_icon_minitimeالأحد يونيو 08 2008, 15:46

اية رايك في المقولة اللي تقول:
( نظرة.. فابتسامة ...فموعد... فالقاء)؟؟

2-هل حبيبك توأم روحك وبلسم جروحك؟؟وتسميه يا انا ؟؟

3-واية رايك في البيت اللي يقول:
نقل فؤادك حيث شئت من الهوى
مالحب الا للحبيب الأولِ ..؟؟

4- الحب لةبداية , لكن هل لة نهاية؟؟

5- هل وصلت الى مرحلة الحب الحقيقي؟؟

6- هل حبيت من أول نظرة ؟؟

7- هل سبق وصدمت في شخص أحببتة ..؟! وهل تغفر له ام لا ؟؟

8- واية الشىء اللي يشدك في الحب ويخليك تتمسك فية ولا تقاومة..؟؟

9-اذا رجّعناك لعصر عنتر وعبلة أو قيس و ليلى هل راح تنافس عنتر أو قيس لتصبح من الاسماء التي تعتبر اعلاما في عالم الحب..؟!

10- هل تتمنى بان تتوج حالة الحب بزواج سعيد مدى العمر ام انت مع القول ( اذا دخل الزواج من الباب خرج الحب من الشباك)؟؟
pezra

اسئلة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: هاى زيزى الا جابه على الاسئله   اسئلة فى الحب I_icon_minitimeالأحد يونيو 08 2008, 17:05

1- راى انها مقوله معوقين فقط هههههههههههههه
2-عندما كان لى حبيب كان هكذا ولكن الا ن حتى لو احببت مرة اخرة هيبقى حب بحدود معمله حساب لكل خطوة فيه وكل كلمه مش حب جنان كده زى الاول
3-للاسف هذه الحكمه صحيحه بنسب100فى ال100
4-واللهى هم لو فهمو بعض فلا نهايه له وده قليل جداااااااااااا واما بقى لو ما كانوش فاهمين بعض وا كان احدهم غبى فستكون له نهايه قريبه من بدايته
5-هو انا احببت مرة واحد ولم اوفق فيها ولكن للاسف كان حب حقيقى بس طلعت ما تستاهلش
6-لاشى اسمه حب من اول نظرة ولكن يمكن ان يسمى اعجاب من اول نظره وانا اعجبت ببعض البنات بهذه الطريقه بهذه الطريقه عده مرات
7-انا ممكن تقولى هلى سبق ولم تصدم فى شخص احببته انا صدمت فى كل الى احببتهم ولكنى لم اعرف من اين ياتى الخطا ولكنى غفرت لهم جميعا لان الغفران بيبقى على حسب الطبيعه
8-الادب والشخصيه القويه والنعومه والاحترام وان يمون بيحبنى بجد مش بيتسلى
9-والله اذا رجعت لهذا العصر قبل ان ارى ما رايته مع البنات كنت هحارب من اجل الوصول لحبيبتى اما الان فلن اتحرك من مكانى هههههههههههه
10-والله انا اتمنى انه ينتهى بزواج سعيد طول العمر ولكن للاسف دى امنيه يتمناها كل انسان ولكنها لم تتحقق مهما حدث بسبب وجود الحقد والغل والجشع فى قلوب الناس اما بالنسبه المقوله فهذه ليست مقوله بل هى حقيقه محققه بنسبه200فى ال100
وشكرا جدا على هذة الاسئله الممتعه واى اسئله تانيه احنا فى الخدمه
امضاء pezra king of romance
عاشق الموت وكاره الحياه
my heart

my heart

اسئلة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة فى الحب   اسئلة فى الحب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 09 2008, 11:15

انا من راي يا زيزي مقوله جميله لان ده فعلا الي بيحصل واكيد لو بيحبني بجد وانا بحبه بجد حيبقي يعني حب حقيقي حيبقي فعلا تؤام روحي وبلسم جروحي وكل حاجه حلوة في الدنيا مش كل اتجوزوا ينطبق عليهم هذا القول لاني حب عمرة ما ينتهي اكيد هي قصرت في حاجه او هوه قصر في حاجه ولو ده حصل يبقي انا معاكي في هذه المقوله والشي الي يخليني اتمسك في الحب قووووووي اني الاقي حبيبي معاي في كل حاجه وقت الشده وقت الفرح ويخاف عليا واكون حته منه ساعتها مقدرش استغني عنه ولول لحظه واحده هو انا متصدمتش قبل كده بسي لو اتصدمت اكيدحغفرله لاني انا مع حماده زي ما بيقول اذا احببت شي فدعه حرا فان عاد اليك فهو ملك لك وان لم يعد فتمني له السعاده في ناس تقول لا انا ضد المقوله دي عارفين ليه لاني بيقول دي سبتني وخلتني اتعذب ازاي اسامحها او اغفرلها اكيد الحياه مش حتوقف بعديها او بعده ومش كل حب بينتهي يبقي انتهت بعده الحياه ومش كل قلب بينجرح حيعيش عمرة في عذاب واه والموضوع جامد جداااااا يا زيزي بجد
pezra

اسئلة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد على الرساله   اسئلة فى الحب I_icon_minitimeالإثنين يونيو 09 2008, 11:33

سورى يا اميره انا مش معاكى فى الكلام ده خالص وما اعتقدش انك لو اتصدمتى ممكن تغفرلى ممكن يكون انتى بتقولى كده لان الى ايده فى المياه مش زى الى ايده فى النار ومفيش حاجه اسمها بلسم جروحى لو مداويتيش جروحك بنفسك هتفضلي بيها طول حياتك وشكرا
امضاء pezra king of romance
عاشق الموت وكاره الحياه
mado&toyota

mado&toyota

اسئلة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة فى الحب   اسئلة فى الحب I_icon_minitimeالخميس يونيو 12 2008, 18:16

الحب مغفرة اذ كان اللة بيغفر يبقي احنا مبنغفرش
http://www.nokia-master.com

اسئلة فى الحب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-