منتديات العندليب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات العندليب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اصعب ابتسامة: شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود

wael
zizo
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
zizo

zizo

اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Empty
مُساهمةموضوع: اصعب ابتسامة: شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود   اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 11 2008, 23:34

من الصعب على الآنسان ان ينسى أشياء عزيزه عليه قد فقدها ...

وقلوباً أحبها ... فرقت الظروف بينه وبينها ..!!

ولكل الأنسان قلب وعقل

قلب يحمل المحبه والوفاء...

وعقل يحمل ذاكره تحوي كل عزيز....

من الصعب على الاْنسان أن يعيش حياته بدون أحلام ....بدون امنيات ..

ومن الصعب أن يحتمل فقدان احداها ...

وعندما يفقد احداها فأنه يلجاء الى بلسم الجراح

" الذكرى "

حينما يتذكر أشياء كثيره فقدها ...

يبتسم قليلاً ثم تنهمر دموعه على وجنتيه ...

ثم تهدأ نفسه لآنه يعرف أن هذه الاْشياء اصبحت ذكرى وأحلاماً مضت

وأنه يعيش الحاضر...

فيبتسم املآ وتفاؤلاً لإيمانه الشديد بأن القدر يخبىء له الفرح الى جانب

الحزن والدموع ...الى جانب السعاده...

والإنسان بدون حزن ودموع لايشعر بطعم السعاده ولا حرارة الضحكات ...

فلتبتسم إذن ... ابتسم لحاضرك ولمستقبلك

وابتسم لماضيك ...

ولكن..

دون أن تنسيك الإبتسامه دمعتك عند الحاجه اليها

عدل سابقا من قبل zizo في الخميس يونيو 12 2008, 16:13 عدل 1 مرات
wael

wael

مُساهمةموضوع: حلوة اوى يا زيزو   اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 11 2008, 23:53

حلوة اوى يا زيزو واكتبلنا من دة كتير
امضاء:good friends are hard to find, harder to leave and impossible to forget
الاصدقاء الحقيقون يصعب ايجادهم , يصعب تركهم , ويستحيل نسيانهم

عدل سابقا من قبل wael في الخميس يونيو 12 2008, 14:42 عدل 2 مرات
http://WWW.SHABABGAMED.OWN0.COM
وليد kmkm

مُساهمةموضوع: شكرا   اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 11 2008, 23:58

ايه دا يا فنان والله العظيم شاعر وفنان ياريت تمتعنا كمان وكمان
من حبيبك وليد كماله او KMKM
شكرا يا حبيب قلبى
وليد kmkm

مُساهمةموضوع: احلى كلام حب   اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود I_icon_minitimeالخميس يونيو 12 2008, 00:03

<table cellSpacing=0 cellPadding=2 width="100%"><tr><td vAlign=top noWrap align=left>احلى كلام حب
</TD>
<td class=txt4 align=right height=25></TD></TR></TABLE>
<table style="PADDING-LEFT: 5px" height="100%" cellSpacing=2 cellPadding=0 width="100%" align=left><tr><td class=txt4 style="PADDING-TOP: 4px" vAlign=top width="100%" colSpan=3><table cellSpacing=0 cellPadding=0 width="90%" align=left><tr><td class=txt4 vAlign=top align=left>
اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود X1pxzz39wvctihziomfkexcqacvqmc

[/size]

اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Animation191vm

كيف عنك أتوب والقلب حضرتك تملكه
..
بتوب عن كل الذنوب وذنب اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Animation446gx
حبك حشى ما اتركه
اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wdاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Justscriptcom480rxاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wd
ممكن أقول للوردة قبل ما تضم أوراقها..تصبحي على خير يا أحلى وأعذب اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Animation446gxوأرق مخلوق

اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wdاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Justscriptcom347smاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wd
اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Animation446gxالاسم : مجنونك .. العمر : أنت عمري .. الهواية : أهواك .. النهاية : أحبك

اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wdاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Justscriptcom495cdاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wd
اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Animation446gxقالوا القمر .. قلت عالي .. قالوا الذهب .. قلت غالي .. قالوا حبيبي ..
قلت دوم في بالي

اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wdاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Justscriptcom424kuاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wd
دلوني على قلب .. يحب ما يخون .. وعلى عين .. تشوف واحد .. مب اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Animation446gxمليون

اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wdاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 3632412fuاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wd
الثلج هدية الشتاء .. والشمس هدية الصيف .. والزهور هدية الربيع .. وأنت هدية العمر
اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Animation446gx

اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wdاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 3631816tpاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wd
اللهم إني أحب عبدك هذا حبا خالصا فيك .. فاجمعني وإياه في رياض اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Animation446gxالجنان

اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wdاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 3632213ofاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wd
دورت رسالة أرسلها لك .. ما لقيت أحلى من كلمة .. الله لا يحرمني منك
تعلن خطوط دمي .. عن إقلاع رحلة حبي .. الرجاء من مطار قلبك .. الإذن لها بالهبوط
اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Animation446gx

اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wdاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 363176waاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wd
أنت أمرك عجب عجاب .. تدخل القلب من غير دق الباب .. والله العظيم أحبك
اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wdاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Justscriptcom480rxاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wd
أول شخص بالدنيا يستاهل كلمة .. كل عام وأنت بـ1000 خير .. يا أحلى قلب بالدنيا
اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wdاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Justscriptcom424kuاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wd
تمر أعياد وأنت الحب عسى الله لا يفرقنا .. ترى مخباك صاير دب .. علامك ما تعيدنا

اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wdاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 3632213ofاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wd
لو كان كل الناس مثلك .. كان الوفاء تاج على كل مخلوق

لو ينشري قلبك ترى الكاش مدفوع .. نشتري القلوب اللي ذبحنا غلاها
من حبي لك وصدقي وجنوني .. نسيت كيف أطبق جفوني .. على قلبي ولا على عيوني ؟؟
اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wdاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 363113vtاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wd
اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Animation446gxعلى ذوقي اخترت لك اسم .. أول حرف (ر) .. الثاني (و) .. الثالث اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Animation446gx
اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Animation446gx(ح) .. الرابع (ي) .. (روحي)اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود Animation446gx
اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wdاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 3631218vjاصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود 5450068wd
اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود X1pglip38xxbl3sbrracesjiumq1bc

</TD></TR></TABLE></TD></TR></TABLE>
pezra

مُساهمةموضوع: ردددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد   اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود I_icon_minitimeالخميس يونيو 12 2008, 02:02

الكلام حلو اوى بس لو من عندك مش جايبه من منتدى تانى
وبعدين بيتهيالى ان الى يحكم فى موضوع شعر لازم يكون بيفهم فيه ولا ايه
امضاء pezra king of romance
عاشق الموت وكاره الحياه
pezra

مُساهمةموضوع: انا اسفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف   اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود I_icon_minitimeالخميس يونيو 12 2008, 02:12

انا اسففففففففففففففففففففففففففففففففففف جدا واسف مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت لوكنت جرحتك يا زيزو بس انا والله ما اقصدكش وانت عارف ده كويس ده احنا اصحاب وانا عمرى ما ازعل اصحابى الجدعانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن وانت منهم علشان كده انا اسف كمان مرة
انت عارف انا اقصد مين كويس وليه
باى باى
امضاء pezra king of romance
عاشق الموت وكاره الحياه
ahmed ali
ahmed ali(مدير المنتدي)
ahmed ali(مدير المنتدي)
ahmed ali

مُساهمةموضوع: رد: اصعب ابتسامة: شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود   اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود I_icon_minitimeالخميس يونيو 12 2008, 16:22

جاااااااااااااااااااااااااااامد جدا يا زيزو وميرسي علي الاضافه الجامده دي ننتظر المزيد
https://mazika17.catsboard.com
mado&toyota

mado&toyota

مُساهمةموضوع: اية الجمال دة يا زيزو   اصعب ابتسامة:  شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود I_icon_minitimeالجمعة يونيو 13 2008, 15:15

قعلا الكلام جميل جدا وننتظر حجات حلوة اكتر من كدة
http://www.nokia-master.com

اصعب ابتسامة: شعر حلو يارب يعجب الجميع عايز اشوف الردود
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-